به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی ظهر چهارشنبه در یادواره شهید خلبان عبدالرضا کوپال درسالن دکتر زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ایران اسلامی دلاورانه در برابر دشمنان ایستادند و درس خوبی به آنها دادند.
وی افزود: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی از امنیت و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و این قدرت و عظمت سبب شده تا هیچ کسی جرات تعدی و تجاوز به این کشور را نداشته باشد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به این که خانواده های شهدا الگویی برای همه هستند، بیان کرد: باید به خانواده های شهدا تبریک گفت که این گونه فرزندانی را پررورش دادند که در جنگ تحمیلی شجاعانه وارد نبرد با دشمن شده و تا پای جان بایستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: همیشه وقتی پرچمی برافراشته می شود، دشمنان در راستای ضربه زدن وارد میدان می شوند چرا که نمی توانند برافراشته شدن پرچمی را ببینند.
وی ادامه داد: بعد از پیرزوی انقلاب اسلامی نیز دشمنان درصدد بودند تا به این نظام ضربه بزنند اما رزمندگان و دلاوران این سرزمین ایستادند و از وطن دفاع کردند.
امام جمعه بروجرد گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم چرا که راه شهیدان به سعادت ختم می شود.
جانشین فرماندهی پادگان مهندسی ارتش جمهوری اسلامی افزود: مسلمانان در جامعه اسلامی باید عزتمند زندگی کند و زیر بار ذلت نرود چرا که در دین اسلام صفت ذلت نهی شده است.
سرهنگ علی عباس مقدسی اضافه کرد:عزت، شرافت و دوری از زندگی با ذلت از مهمترین اهداف امام حسین(ع) بود و رزمندگان و شهدای ما نیز با پیروی و الگو گرفتن از سرور و سالار شهیدان(ع) در این راه قدم گذاشتند و جان خود را تقدیم کردند.
وی اظهار داشت: امنیت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که جان خود را فدا کردند تا امروز همه ما در آرامش زندگی کنیم.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.