به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی درویشی روز سه شنبه در دومین گردهمایی خانوادگی انس و الفت که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: امروز صحنه نبرد عوض شده و این تقابل به فضای مجازی کشیده شده و در قالب فتنه های متعدد و جنگ نرم ظاهر شده است.
وی با بیان اینکه جنگیدن در دوران دفاع مقدس به مراتب راحتتر از امروز بود افزود: آن زمان در خطوط مقدم مقابل دشمن می جنگیدیم اما امروز دشمن علاوه بر مسائل نظامی جنگ را به حوزه فکر و باور افراد نیز کشانده است لذا مردم باید نسبت به این مسئله بسیار آگاهانه و با بصیرت عمل کنند و در دام فتنه و نفاق دشمن گرفتار نشوند.
حجت الاسلام درویشی در ادامه به برخی از دستاورد های چهل ساله انقلاب اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب 60هزار آمریکایی در کشور بودند اما انقلاب دستشان را قطع کرد از طرفی ما در دوران جنگ برای تهیه یک سلاح معمولی هم مشکل داشتیم اما امروز موشک های دوربردمان لرزه بر اندام آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخته است.
وی ادامه داد: در طول تاریخ همواره آرزوی جهان اسلام بر سر کار آمدن حکومت شیعی بوده که به برکت انقلاب بوجود آمد اما این مسئله برای آنها بسیار ناخوشایند است چرا که دیگر نمی توانند با وجود جمهوری اسلامی ایران اهداف شوم خود را در منطقه دنبال کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کسانی که امروز سوال موشک بهتر است یا معیشت را مطرح می کنند بدانند که طرح این موضوع خیانت به کشور است زیرا ملتی که اقتدار نداشته باشد محکوم به فناست.
وی اظهار داشت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب امروز باز هم سنگینی بار روی دوش کسانی است که در گذشته برای انقلاب زحمت کشیدند و اکنون هم با افتخار میگویند از راهی هم که قدم در آن گذاشتیم پشیمان نیستیم.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.