به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و زیرساخت های ارتباطی شهرستان که با حضور مدیران کل ارتباطات، مخابرات و پست لرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزاری شد، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم انتظارات و مشکلاتی دارند که برطرف کردن آنها در آستانه چهل سالگی انقلاب همانند عیدی دادن به آنان است.
وی عنوان کرد: نسل امروز بیش از آب و برق، درخواست فراهم بودن بسترهای دسترسی به ارتباطات، مخابرات و اینترنت را دارد و لذا انتظار می رود رفتارها در جهت تامین منافع عمومی باشد.
فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست که در شرایط کنونی روستاهای با جمعیت بالا از اینترنت بهره مند نباشند.
خسروی با اشاره به مشکل آنتن دهی در برخی نقاط شهرستان، گفت: در نقاط مختلفی از شهرستان همچون مسکن مهر، برخی روستاها و مسیر خرم آباد به الشتر با قطعی آنتن دهی مواجهیم.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اقدامات خوبی در تجهیز فیبرنوری مناطق هنام و کهمان در حال انجام است اما به رغم ارائه چنین خدماتی، در بخش اینترنت و پوشش آنتن دهی همراه اول نتوانسته ایم موفق عمل کنیم لذا نیاز است که مشکلات مربوط به این بخش برطرف شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست مصوب شد شرکت مخابرات تعهدات خود را نسبت به شهرستان ظرف مدت یکماه بررسی نماید و طی جلسه ای دیگر با حضور مدیران مربوطه رفع مشکلات زیرساختی روستاهای فاقد تلفن و آنتن دهی روستاهای دارای مشکل بررسی شود.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.