به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب حیدری روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات و زیرساخت های ارتباطی شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در فاز نخست این طرح، 20 هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند.
وی با اشاره به اجرای این طرح در استان، عنوان کرد: در لرستان نیز یکهزار و 245 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند که 206 روستا مربوط به شهرستان سلسله بوده و آماده بهره برداری هستند.
حیدری افزود: قرارداد 36 روستا نیز با پیمانکار بسته شده و تا شهریور 98 اینترنت این روستاها نیز آماده بهره برداری است.
مدیرکل پست لرستان نیز در این جلسه با اشاره به وجود 52 واحد پستی، 41 دفتر خدمات پستی و هشت نمایندگی پستی در شهرستان سلسله، گفت: یکی از پروژه‌های اساسی برای تحقق دولت الکترونیک پروژه 'جی نف' است، در گذشته افراد با کدپستی شناسایی می‌شدند اما امروز هر خانه‌ای با طول عرض جغرافیایی مشخص خواهد شد که نه تنها در درون یک کشور که در دنیا قابل استفاده است.
ناظری با اشاره به اجرای این طرح در شهرهای خرم آباد و بروجرد، افزود: افزایش توان دولت در حوزه ماموریت های مکان محور، افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی دستگاه های اجرایی و شفاف سازی فعالیت های نشانی محور، تقویت همکاری و هماهنگی اجرایی میان دستگاه ها در رابطه با امور پستی از اهداف طرح ملی جی نف است.
وی با اشاره به ارائه یک میلیون کدپستی در لرستان، خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله با ارائه 45 هزار و 178 کدپستی، چهار درصد رکورد استان را به خود اختصاص داده است.
ناظری با اشاره به پلاک کوبی 88 درصد اماکن شهرستان، گفت: 12 درصد اماکن شهرستان باقی مانده است که انجام خواهد شد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.