به گزارش ایرنا آیت دولت پور روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول چهل سال از عمر پرشکوه انقلاب به دورافتاده ترین نقاط کشور سر زده و همه امکانات خود را در جهت رفع محرومیت این مناطق به کار بسته است.
وی افزود: اگر امروز می بینیم که دشمن با همه توان خود برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آمده به این دلیل است که نمی توانند پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحمل کنند.
وی با بیان اینکه هجمه اخیر کشورهای جبهه استکبار علیه کشور ما در طول تاریخ بی سابقه بوده است افزود: به لطف خدا، پشتیبانی مردم و همچنین زحمات دولت ها تا به حال توانسته ایم همه نقشه های شوم دشمنان را با شکست مواجه کنیم و قطعا از این پیچ حساس نیز با سربلندی و افتخار عبور خواهیم کرد.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، کار خبرنگاران در شرایط حساس کنونی را کاری جهادی دانست و گفت: این قشر زحمتکش در کنار مسئولان دلسوز کشور علی رغم برخی کمبود ها و مشکلات اقتصادی، صادقانه در جهت آگاه سازی و تنویر افکار عمومی گام برداشته اند و انتظار می رود در این روزها نیز با همان روحیه جهادی خود دستاوردهای بی نظیر نظام را به مردم معرفی نمایند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز در این دیدار یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب را رشد کمی و کیفی رسانه ها در استان دانست و اظهار داشت: این مسئله خود یک نمونه از آزادی هایی است که پس از انقلاب در جامعه بوجود آمد لذا رسانه ها نیز باید از این شرایط در جهت معرفی دستاوردهای بزرگ نظام به مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
محمد علیدوستی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از دلسوزترین نهادهای کشور در امر خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: خدمات این نهاد باید بصورت بسیار کامل تری به اطلاع مردم برسد.
به گفته وی اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام وظیفه اصلی ایرنا است و ما آمادگی داریم تا پیشرفت ها و خدمات نظام را در جشن چهل سالگی انقلاب برای ایجاد امید و نشاط در دل مردم منعکس کنیم.
وی یکی دیگر از برنامه های مهم جشن چهل سالگی انقلاب را دیدار با خانواده شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون رشادت ها و خون پاک شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستیم و اگر چه خانواده های شهدا هیچ چشمداشتی از مسئولان ندارند اما دیدار با آنها مایه دلگرمی برای همه ما است.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.