محمد پرهام روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تجمع کارگران در مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری بروجرد اظهارداشت: اعضای شورای شهر با اخذ وام 30میلیارد ریالی و طرح فروش برخی املاک تلاش می کنند تا مشکل کارکنان شهرداری را برطرف نماید ولی تحقق این مهم با توجه به بروکراسی اداری نیاز به زمان دارد.
وی با بیان اینکه شهرداری بروجرد چند میلیارد ریال طلب از اشخاص حقیقی و حقوقی طلب دارد، افزود: عمده این طلب ها مربوط به کمیسیون ماده 100 است که اگر آن را دریافت نماید مشکل شهرداری و 9ماه حقوق معوقه کارکنان برطرف می شود.
عضو شورای شهر بروجرد بیان کرد: عده ای از افراد در این تجمات قصد ایجاد اختلال در سیستم شهرداری و شورای شهر را دارند که این مهم موجب خلل در ارائه خدمات به شهروندان می شود.
به گزارش ایرنا، حدود 500 تن از کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی در هفته جاری با تعطیل کردن کار و تعطیلی نمودن شهرداری مرکزی خواستار پرداخت 9ماه حقوق معوقه خود شدند.
تجمع کنندگان پس از تجمع مقابل شهرداری مرکزی به سمت شورای شهر راه افتاده و خواستار سامان دادن به اوضاع شهرداری و پرداخت حقوق معوقه شدند.
شهرداری بروجرد در قالب 2منطقه دارای یک هزار و 700 نیرو است که درسال های اخیرحقوق های آنها با تاخیر پرداخت می شود.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.