به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: تحریم های آمریکا علیه ایران شکست خورده و اکنون در حال برنامه ریزی برای تشکیل همایش ضد ایرانی در لهستان هستند.
وی بیان کرد: آمریکا قدرت ایران را در منطقه و دنیا حس کرده و می خواهد با جنگ روانی و اقتصادی علیه مردم این اقتدار را مهار کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم با بصیرت و هوشیار همواره نقشه های و توطئه های شوم آمریکا را خنثی می کنند.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: آنچه تاکنون نقشه دشمنان را خنثی کرده حضور مردم در صحنه و خون شهیدان است.
وی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را مهم و ارزشمند برشمرد و ادامه داد: ریشه این دستاوردها استقلال نظام اسلامی و ولایی بوده، نظامی که مبتنی بر ولایت فقیه است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه علت اصلی دشمنی آمریکا با ملت ایران پیشرفت و بالندگی کشور است، گفت: تولید اورانیوم، برنامه های هسته ای، تولید انبوه جنگنده کوثر، امریکا را به وحشت انداخته است.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: در لرستان مرکز چشم پزشکی، مرکز ناباروری با پیشرفته ترین تجهیزات افتتاح شد وعلی رغم تحریم و مشکلات اقتصادی پتروشیمی خرم آباد فعال است.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: هیچ واقعه ای مظلوم تر و جانسوز تر از شهادت حضرت زهرا(س) نیست ایشان دختر بهترین خلق خدا بر روی زمین است.
خطیب نماز جمعه خرم آباد یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از حق، ولایت و امامت و برای مبارزه با ظلم به شهادت رسید.
آیت الله میرعمادی بیان اظهارداشت: حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حق و حقیقت بود و با بصیرت و آگاهی از ولایت دفاع و از انحراف امت اسلامی جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اول بهمن ماه سالروز روز ترور حسنعلی منصور نخست وزیر رژیم شاه توسط شهید بخارایی اضافه کرد: ما باید در هر زمان خادم و خائن به ملت را بشناسیم، منصور یک خائن به ملت و خادم استعمار گران بود که کاپیتولاسیون را تایید کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهیدان مدرس، بخارایی و نواب صفوی خادم ملت و دشمن استعمار گران بودند.
3210/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.