به گزارش ایرنا، مقداد صارمی روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اشترینان در محل این بخشداری اظهارداشت: رشد و توسعه کشور در این چهل سال سیرصعودی گرفته که این دستاوردها موجب پایبندی بیشتر مردم به نظام و انقلاب شده است.
وی افزود: سیاست جمهوری اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت اختلاف طبقاتی را در مدارس به حداقل ممکن رسانده و باعث رضایتمندی ملت شد.
بخشدار اشترینان بیان کرد: امروز دامنه خدمات نظام به دورافتاده ترین مناطق روستایی رسیده و اکنون به برکت انقلاب اسلامی روستاییان از نعمت گاز، برق، آب و اینترنت برخوردار هستند.
صارمی با اشاره به گازرسانی به روستاهای بخش اشترینان اضافه کرد: گازرسانی به این روستاها موجب شده تا بخاری های نفتی از مدارس جمع آوری شود.
وی ادامه داد: هم اکنون گازرسانی به هفت روستای گندل گیلان، گنداب، دره گرم، کمره علیا، قلعه کاظم، کوشکی علیا و سفلی این بخش در حال انجام است و تا پایان سال جاری به بهربرداری خواهد رسید.
رئیس آموزش و پرورش اشترینان گفت: شورای آموزش و پرورش این بخش رتبه برتر کشوری را کسب و لوح های تقدیر با امضای معاون وزیر به اعضای اصلی این شورا اهدا شده است.
امیر صارمی افزود: در گرامیداشت ایام فرخنده فجر حدود 50 برنامه مختلف علمی، هنری، فرهنگی، ورزشی و برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت: تاثیر گذارترین تصمیمات در آموزش و پرورش در شورای اتخاذ و اجرایی می شود.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.