به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمد مهرافزون درنشست بررسی اجرای این طرح درسالن کنفرانس ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید از تمام ظرفیت ها، قابلیت ها و امکانات درراستای کیفیت بخشی استفاده شود.
وی افزود: با همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج وآموزش و پرورش می توان گام های موثر و مهمی در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های هشت سال دفاع مقدس برداشته شود.
رئیس آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: طرح شهید بهنام نقطه وحلقه ی پیوند میان مسجد، مدرسه و خانه است، اجرای این طرح باعث تقویت بنیه ی علمی،آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و سیاسی دانش آموزان خواهد شد.
مهرافزون اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح را عامل بسترسازی به منظور پرورش نوجوانان مومن، انقلابی و پای کار است.
وی ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی در مدارس پسرانه امام محمد باقر(ع)، شهید کزازی، ثارالله، شهید مطهری، شهید احسان مطیعی، چمران یک، یاسین و مدارس دخترانه امام زمان (عج)، حجاب، والعصر، لاله، انقلاب اسلامی، پردیس، محدثه هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: طرح شهید بهنام دارای گام ها و برنامه های خطیری است و از برنامه های این طرح برگزاری مسابقات و برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی است.
سرهنگ مجید سوری اظهارداشت: برگزاری ساعات مطالعه در مسجد، مدرسه و اردوهای علمی از جمله برنامه هایی است که در حاشیه ی اجرای طرح بهنام اجرا می شود.
وی افزود: این طرح یکی از مهم ترین طرح‌های بسیج کشورکه به صورت سراسری درحال اجرا است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح را عامل بسترسازی به منظور پرورش نوجوانان مومن، انقلابی و پای کاربیان کرد: دراین طرح سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانه با یکدیگر پیوند خواهند خورد و با حوزه هویت انقلابی و دانش آموزان متبلور می شود.
سرهنگ سوری اضافه کرد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح از روند فعالیت ها با همکاری آموزش و پرورش ازمدارس هدف بازدید به عمل خواهد آمد.
به گزارش ایرنا طرح بهنام محمدی درحال اجرا بوده و در اجرای طرح شهید بهنام محمدی مدارس حجاب، محدثه و امام محمد باقر(ع) رتبه های برتر را کسب نمودند که از آنها تقدیر شد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.