به گزارش ایرنا رضا زینی وند مقدم روز شنبه در شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه پژوهش سرای رفیع خرم آباد در 22 بهمن افتتاح می شود بیان کرد: این پژوهش سرا آماده بهره برداری شده اما برخی از تجهیزات مورد نیاز پژوهش سرا تاکنون آماده نشده است.
وی ادامه داد: در حوزه پژوهش سراهای استان به لحاظ زیرساختی برخی مشکلات وجود دارد.
زینی وند مقدم اظهار داشت: آموزش پژوهش محور و مهارت محور با توجه به ضعف زیرساخت های هنرستان ها یکی از راهکارهای رفع این نقص است و برابر ماده 7 اساسنامه آموزش و پرورش راه اندازی و تقویت برنامه های کیفی در پژوهش سراها از وظایف شورای آموزش و پرورش استان است.
وی ادامه داد: از اساسی ترین واحدهای تعریف شده در سند تحول بنادین پژوهش سراها هستند و اجرای تمام طرح های پژوهشی برای دانش آموزان نیازمند اعتبار است.
زینی وند مقدم افزود: اکنون پژوهش سرای ناحیه یک خرم آباد نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.
وی اظهار داشت: شایسته است برای تقویت تمام پژوهش سراهای استان در برنامه های آینده استان نگاهی مثبت به رفع مشکلات مهارت محوری و پژوهش محوری شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح نماد در سه شهرستان خرم آباد،چگنی و نورآباد با پوشش 131 مدرسه در حال اجرا است و 22 مرحله این طرح اجرایی می شود.
در این جلسه مقرر شد برای اجرای سرود در یوم الله 22 بهمن 200 میلیون ریال اعتبار در اختیار آموزش و پرورش لرستان قرار گیرد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.