رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد در جشن تکلیف نمادین که در مدرسه مسجد حضرت زهرا شهرک اندیشه برگزار شد افزود: دانش آموزان همواره کارسازترین و بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند و وظیفه تعلیم و تربیت آنان به لحاظ رشدآموزشی و پرورشی بر عهده آموزش و پرورش می باشد.
محمد مهرافزون اظهار داشت: والدین در کنار معلمین و مربیان در تعلیم و تربیت آموزه های دینی و معنوی،سبک زندگی اسلام ناب محمدی و علوی به ویژه ترویج فرهنگ نماز و قرآن در مدرسه و خانه مسئولیت خطیر و بزرگی را بر عهده دارند.
وی افزود: دانش آموزانی که به سن تکلیف می رسند وظایف دیگری چون احترام و تکریم به پدر و مادر و دیگر افراد نزدیک و دور،معلمان و سایر افراد جامعه دارند و باید رفتار و کردارنیک،دستورات دین اسلام و آئین محمدی و علوی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
به گزارش ایرنا در آیین جشن تکلیف دختران برنامه های معنوی و متنوعی از سوی انجمن اولیا و مربیان،دانش آموزان،مسوولان مدارس در زمینه فضلیت نماز و روزه،انس با قرآن کریم،پرهیز ازدروغ گویی،صرف جویی،مهرورزی،پرهیزازغیبت وتهمت ورعایت پوشش حجاب در قالب سخنرانی،داستان سرایی، شعرخوانی، دکلمه خوانی،اجرای سرود و مسابقه درسطح مدارس برگزار شد.
شهرستان بروجرد دارای 53 هزار دانش آموز است.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.