به گزارش خبرنگار ایرنا، صمد چراغی پور روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختراظهار داشت: شهرداری پلدختر در یک سال گذشته سعی کرده با وجود مشکلات ارائه خدمات به مردم را در اولویت قرار دهد.
وی افزود: بیش از90 درصد فضای آموزشی در پلدختر بدون پروانه ساخت، پایان کار و فاقد مجوز قانونی است که براساس قانون باید به کمیسیون 100 ارجاع و برای آنها حکم تخریب و انسداد صادر شود.
شهردار پلدختربا اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از ساختمان های اداری شهر پلدختر غیرمجاز ساخته شده و پایان کار ندارند، بیان کرد: شهرداری به قصد همکاری با ادارات و دولت و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از اقدام قانونی علیه این مراکز و ادارات صرفه نظر کرده است.
چراغی پور اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که امروز برای کل شهرداری ها در سطح کشور وجود دارد این دستگاه خدمات رسان شهری توانسته با مدیریت استفاده از منابع و ظرفیت های موجود حقوق و مزایای کارگران خود را به موقع پرداخت کند.
وی ادامه داد: کارخانه شن و ماسه شهرداری پلدختریکی از منابع درآمدی شهرداری برای انجام کارهای خدماتی و تکمیل طرح های عمرانی بود که اداره صنعت، معدن و تجارت به بهانه برداشت غیرمجاز از کف رودخانه با پیگیری قضایی آن را به تعطیلی کشانده است.
شهردار پلدختر گفت: اداره منابع آب شهرستان و آب منطقه ای استان نیز در حال پیگیری 12 میلیارد ریال بابت استفاده شهردار از آب رودخانه کشکان برای آبیاری فضای سبز از 21 سال پیش تا کنون است.
چراغی پور افزود: این در حالی است که شهرداری پلدختر به منظور استفاده بهینه از آب رودخانه کشکان انجام داده زیرا این آب با گذر از شهرستان پلدختر تنها پشت سد کرخه جمع آوری می شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7273/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.