به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت گاز لرستان، غلامرضا لطفعلیان افزود: در مدت مشابه سال قبل 425 میلیون متر مکعب گاز مصرف شده بود چراکه سرمای پاییز امسال به ویژه آذرماه موجب شد مصرف گاز استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.
وی اظهار داشت: صنایع استان بیش از 35 درصد کل گاز استان را مصرف کرده اند که امیدواریم با ادامه گازرسانی به صنایع طی امسال و سال آینده این میزان افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : متاسفانه هم اکنون مشترکان استان حدود یکهزار و 300 میلیارد ریال به این شرکت بدهی دارند که 60 درصد از این رقم مربوط به مشترکان صنعتی است.
لطفعلیان ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات و توسعه گازرسانی مرهون پرداخت گازبها می باشد که مصرف کنندگان باید با پرداخت گازبهای خود شرکت گاز لرستان را یاری نمایند.
وی با اشاره به اطلاع رسانی مستمر شرکت ملی گاز ایران در خصوص روش های صرفه جوئی گفت: امید می رود مصرف گاز شکل منطقی و اصولی گرفته و این انرژی پاک بیشتر در حوزه صنعتی و تولیدی استفاده و از مصرف بی رویه در بخش خانگی جلوگیری شود.
اکنون 9 شهرک صنعتی، 6 نیروگاه و 48 جایگاه سی ان جی لرستان از گاز بهره مند هستند.
همچنین بیش از 500 هزار مشترک از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می کنند که بیش از 120 هزار مورد روستایی و 380 هزار نیز شهری هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.