به گزارش ایرنا، مجتبی بیرانوند شامگاه یکشنبه درنشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در محل استانداری افزود: امسال 6 تن و 520 کیلوگرم و در 9 ماه پارسال پنج تن و 190 کیلوگرم انواع ماده مخدر در استان کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 65 درصد آسیب های جامعه با موادمخدر ارتباط دارد اظهار داشت: 24 دستگاه، نهاد و وزارتخانه برای مبارزه با مواد مخدر مسئولیت دارندد که هماهنگی این تعداد در استان نیز به خوبی صورت گرفته است.
بیرانوند با تقدیر از تلاش نیروی انتظامی، سپاه ، اطلاعات و دستگاه قضایی در راستای افزایش کشفیات در استان گفت: با توجه به تولید موادمخدر در کشور همسایه و ترانزیت بخشی از این مواد از محورهای منتهی به لرستان، کشفیات در استان افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های کاشف استان در برخی استان ها نیز عملیات موفق داشته اند تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی نیز باید در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان ادامه داد: با همکاری مطلوب دستگاه قضایی، شناسایی و توقیف املاک و اموال قاچاقچیان موادمخدر به روز شده است.
بیرانوند تصریح کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه میان ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بسیج در سطح کشور 10 استان از جمله لرستان برای درمان، کاهش آسیب معتادان متجاهر، و توانمندسازی آنان منعقد شده است.
وی افزود: در این راستا مرکز جدیدی با ظرفیت 400 نفر برای این مهم ایجاد می شود که در کنار مرکز فعلی 240 نفره نگهداری معتادان متجاهر استان افعال خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.