به گزارش ایرنا سید امین قاسمی روز یکشنبه در کارگروه گردشگری استان در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه جامعه هتلداران با رای سرمایه گذاران و هتلداران استان تشکیل شده ، بیان کرد: در استان نرخ اغذیه و اشربه در هتل ها 100 تا 130 درصد افزایش داشته اما در بحث اتاق ها و هتلینگ به دلیل عدم استانداردسازی و تضادهای موجود با استاندارد های تعریف شده ، سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با افزایش قیمت ها با شروطی خاص مواجه کرده است.
قاسمی اظهار داشت: در سالیان گذشته درجات هتل ها بر مبنای استانداردهای تعریف شده نبوده که اکنون مجریان طرح ها موظف به اقدام در جهت استاندارد های لازم هستند.
وی با اشاره به اینکه در صورت اختصاص درجه واقعی هتل ها افزایش قیمت معقول و منطقی انجام خواهد شد،ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت تخت های اقامتی استان مشکلی ندارد.
قاسمی گفت: واحدهای اقامتی در حال استانداردسازی شده 9 درصد افزایش قیمت خواهند داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در صورت انجام استاندارد های لازم در زمینه نیروی انسانی ،خدمات، بهداشت افزایش قیمت ها بیشتر خواهد شد.
وی بر ضرورت افزایش اعتبارات تبلیغاتی این اداره کل تاکید کرد و گفت: اعتبارات موجود تبلیغات جوابگوی گستردگی حوزه گردشگری استان نیست.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.