به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه خرم آباد ، آیت الله سید احمد میرعمادی در جمع مردم زاغه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دعوت مردم به تجمعات غیرقانونی، حاضر شدن در این تجمعات، اخلال در نظم و آسایش عمومی، هم‌نوایی با ضد انقلاب‌ها، تحمیل خسارت از جنایت‌ های فتنه‌گران در سال 1388 بود.
وی گفت: اخلال در نظم و آسایش عمومی همچنین ممانعت از کسب و کار مردم به مدت هشت ماه و هتک حرمت به مسئولان نظام دیگر جنایت فتنه گران بود.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در جریان فتنه 1388 تعداد 79 مغازه به آتش کشیده شد ادامه داد: همچنین تعداد 143 شعبه بانک تخریب و زیرساخت های شهری خسارت دید.
آیت الله میرعمادی افزود: ضرر به غیر و تشویش اذهان عمومی و تحمیل خسارت جنایتی بود که در فتنه 88 صورت گرفت.
وی اضافه کرد: فتنه گران دشمن را امیدوار و خوراک تبلیغاتی برای شبکه های خبری دشمنان نظام را فراهم کرده و اهانت به مقدسات و ارزش های دینی و انقلابی، پاره کردن عکس امام راحل(ره) و توهین به عاشورا را انجام دادند.
نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ایجاد رعب و وحشت و هراس در میان مردم جنایتی بود که فتنه گران و حامیان آن ها مرتکب شدند و هم نوایی با طیفی از مخالفین انقلاب، از افراد مرتد گرفته تا ضد انقلاب های خارج نشین دیگر جنایت فتنه گران بود.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: مردم در 9دی نشان دادند که نسبت به آرمان های انقلابی و توطئه ها و شگردهای دشمن هوشیار و آگاه هستند.
وی با تاکید بر نمایش انسجام و وحدت ملی بر محور ولایت در حماسه 9 دی که پایه اقتدار و عزت ملی است، افزود: اتحاد و رابطه مردم و رهبری، میثاق امت و امام در 9 دی به جهانیان نشان داده شد.
آیت الله میرعمادی افزود: حماسه 9 دی منجر به خاموش کردن فتنه 88 شد همچنین به افزایش اقتدار و استحکام نظام کمک کرد و باعث شد که نقاب از چهره منافقان و عافیت طلبان و مصلحت اندیشان برداشته شود.
وی بیان کرد: 9 دی روز نصرت و کمک الهی به مردم، عنایت و پشتیبانی خدا بوده و این حماسه نشان دهنده بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به ارزش های دینی است.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.