به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام سیدمحسن موسوی روز شنبه در دیدار با خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت:خبرنگاران براساس رسالت و وظیفه خطیری که بر عهده دارند در راستای رفع مشکلات مردم و ایجاد وحدت و همدلی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ،بی وقفه تلاش می کنند.
وی افزود: تعهد ، صداقت ، نقد منصفانه ، زیبا نویسی ، آراستگی اخلاقی ، حرکت بر محور ولایت و منافع ملی ، پرهیز از تهمت بستن به دیگران و اخبار کذب از ملزومات خبرنگاران در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه و موفقیت است.
امام جمعه معمولان گفت: بررسی و رصد اخبار شهرستان نشان دهنده چابکی ، صداقت و همکاری این تیم خبری برجسته با مسوولان و ایجاد تعامل در شهرستان و به لحظه بودن اخبار بیانگر تلاش بی وقفه آنان است.
وی افزود: از آنجا که بسیاری از تنش ها و بد اخلاقی ها ناشی از انتشار دروغ و بحث های خلاف واقع است حاکم شدن اخلاق در جامعه و قرار گرفتن آن در مسیر صحیح خود مستلزم صداقت و اخلاق رسانه ای در جامعه است.
حجت الاسلام موسوی افزود: قلم و قدرت بیان 2 نعمت بزرگ الهی است که در اختیار اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار دارد و همین امر نشانگر آن است که باید استفاده از آن عالمانه و در جهت رضای خدا باشد که حرکت این مجموعه در پلدختر بر محور ولایت است.
در این دیدار خبرنگارانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، خبرگزاری فارس ، خبرگزاری مهر ، خبر آنلاین و روزنامه های جام جم ، همشهری ، اطلاعات ، ایران و نشریه فرهنگ لرستان شهرستان پلدختر حضور داشتند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.