رضا آریایی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت حماسه 9 دی افزود: حماسه 9 دی انقلابی بزرگ برای تحکیم پایه‌ های اسلام و نظام جمهوری اسلامی و خنثی نمودن ترفندها و توطئه های دشمنان علیه این نظام بود.
وی اظهارداشت: حضورخودجوش ملت ایران در حماسه فراموش نشدنی 9 دی نشان داد که حفظ نظام و دستاوردهای به دست آمده از خون شهدا برهمه واجب و این ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فتنه گران در کشور فتنه انگیزی کنند.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: دشمنان در فتنه 88 تلاش کردند به بهانه تقلب درانتخابات و ایجاد درگیری، آشوب و فتنه به اهداف شوم خود که از سال ها قبل برنامه زمان بندی شده بود دست یابند اما هوشیاری و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت توطئه های فتنه انگیزان را خنثی کرد.
آریایی اضافه کرد: اتفاقات سال 1388 موجب شد تا مردم ایران در 9 دی ماه با بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی به خیابان آمده و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.
وی با تاکید برحفظ هوشیاری مردم در برابر فتنه دشمنان ادامه داد: دشمنان در طول 40 سال عمر انقلاب تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بستند اما اتحاد وحدت و پایبندی مردم به ارزش های اسلام و انقلاب تاکنون مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان شده است.
فرماندار بروجرد گفت: درحماسه تاریخی9 دی با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم و جوانان توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خنثی شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز یکشنبه ساعت 10 صبح در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.