به گزارش ایرنا، علی آشتاب روزشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دولت در راستای ایجاد زیرساخت ها اقداماتی از جمله طرح های اشتغال روستایی، مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر و رونق تولید را آغاز کرده است.
وی افزود: در فاز اول اجرای طرح اشتغال روستایی طرح هایی در مراحل احداث زیرساخت ها و دریافت تسهیلات هستند که با راه اندازی آنها سه هزار و 700 فرصت شغلی به وجود می آید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: درمجموع با اجرای 2 طرح اشتغال فراگیر و روستایی هفت هزار شغل در استان ایجاد می شود.
آشتاب با اشاره به اینکه رشد و ارتقا مهارت ها، تخصص ها و گسترش توانمندی های انسانی برای اشتغال مفید و موثراست، اضافه کرد: جوانان باید به دنبال مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای خود و دیگران باشند چرا که دولت تنها وظیفه تسهیل ‎گری اشتغالزایی را به عهده دارد.
وی با بیان اینکه درموضوع فرهنگ کار باید نگاهمان را تغییردهیم، ادامه داد: باید کار را فعالیت اقتصادی مشروع و قانونی عنوان کرد که ایجاد درآمد می ‎ کند و به معنای پشت میز نشستن نیست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: روی فرهنگ کار و پر کردن خلا اقتصاد و دانشگاه باید با جدیت بیشتر فعالیت کرد.
7273/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.