به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: از قوه قضاییه به خاطر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تشکرمی کنیم و انتظار داریم این برخوردها با جدیت بیشتر دنبال شود.
وی اظهارداشت: دولت نیز نظارت خود را بر بازار بیشتر کرده زیرا عده ای فرصت طلب از آشفتگی بازار سو استفاده می کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری بروجرد بیان کرد: با اقداماتی که انجام شده کارگران شهرداری یک ماه حقوق دریافت کرده اند و مسئولان قول مساعد برای پرداخت چهار ماه حقوق معوقه این کارگران را داده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: از کارگران شهرداری نیز که به کار خود ادامه داده اند تقدیرمی شود.
وی با اشاره به اینکه نمازجمعه متعلق به همه آحاد مردم است، ادامه داد: نماز جمعه متعلق به هیچ حزب و جناحی خاص نیست وهمه مردم با هر گرایش و حزبی می توانند، در این آیین سیاسی و عبادی شرکت کنند.
خطیب نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: شیخ نمر نتوانست در مقابل بی عدالتی های حاکمان ظالم عربستان سکوت کند و با شهادت مظلومانه خود ماهیت پلید و استکباری آل سعود را فاش کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد بیان کرد: حادثه جانباختن 10 دانشجو بسیار دلخراش و ناراحت کننده بود و باعث تاثر فراوان مردم ایران اسلامی شد.
وی افزود: حماسه 9 دی پایان دهنده به فتنه 88 بود و دشمنان زخم خورده انقلاب با همه توطئه ها نتوانستند به انقلاب ضربه وارد کنند.
امام جمعه بروجرد گفت: قدرت طلبی و همراه شدن برخی از افراد بی بصیرت با دشمن باعث ایجاد فتنه ای بزرگ در کشور شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: روشنگری مقام معظم رهبری باعث شد حماسه 9 دی شکل گیرد و حضور گسترده مردم در دفاع جانانه از ولایت توطئه فتنه گران را نابود کرد.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت اسلامی دشمن را وحشت زده کرده و این نشان از اقتدار و قدرت اسلام در جهان است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.