به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای دفع این فتنه بزرگ بر 4 اصل رعایت قانون، در نظر گرفتن منافع مردم، حفظ مردمسالاری دینی و همچنین معرفی دشمن به مردم تاکید ویژه ای داشتند و نتایج این درایت را همه مردم کشور به خوبی مشاهده کردند.
وی با بیان اینکه همه ما باید از فتنه 88 و حماسه 9 دی عبرت بگیریم افزود: عدم تغییر در ماهیت و اهداف دشمن، ضرورت آمادگی و حفظ بصیرت و انسجام و وحدت ملی و همچنین جلوگیری از تحریف تاریخ توسط فتنه گران، مهمترین درس هایی است که می توان از این رویدادها گرفت.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باید مراقب باشیم که مبادا جای قاتل و مقتول عوض شود اظهار داشت: این روزها عده ای از فتنه گران در حال مظلوم نمایی و عده ای دیگر بجای پرداختن به وضع معیشت مردم به دنبال رفع حصر هستند لذا هشدار می دهیم که اگر دست از این گونه کارها برندارید با شما نیز همان برخوردی می شود که با آنها شد.

** آیت الله شاهرودی در میان مردم مقبولیت بالایی داشت
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه به درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: ایشان در میان مسولان نظام شخصیتی علمی ،صاحب نظر با منش سیاسی منحصر به فرد بود که هرگز اخلاق را زیر پا نگذاشت و با سعه صدر و تواضع و فروتنی و بدون هیچگونه ادعایی با مسایل برخورد کرد.
وی افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی شنونده ای صبور و گوینده ای کم حرف با مقبولیت بالای اجتماعی بود.

**مسئولان به حقوق کارگران اهمیت دهند
آیت الله میرعمادی به اعتراضات معیشتی برخی از کارگران در کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آیا سزاوار است که حقوق کارگران زحمتکش شهرداری با این همه تاخیر پرداخت شود؟
وی همچنین گفت: مسئولان بدانند پای میزشان خون شهدا و عرق کارگر و اشک مظلوم ریخته شده است لذا نسبت به مسؤلیت خطیر خود آگاه باشند و همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش به کار گیرند.

**سفر ترامپ به عراق ذلت بار بود
نماینده ولی فقیه در لرستان در خصوص سفر ناگهانی رئیس جمهور آمریکا به عراق نیز گفت: ترامپ در سفری ذلت بار با ترس و دلهره و بصورت ناگهانی وارد عراق شد که البته این هم یک درس برای آمریکاییهاست که بدانند دوران مداخله نظامی زورگویی تمام شده و اینکه بدانند بعد از آن همه هزینه، نه ملت و نه دولت عراق حاضر به مواجه شدن با او نیستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد که اگر در برابر زورگویی های استکبار ایستادگی نکنیم در آینده ناچار به پرداخت هزینه های فراوانی خواهیم شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.