به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور ظهر روز چهارشنبه در شورای فرهنگی و اجتماعی که در محل معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: اینکه در فصولی از سال کودکانی سرچهارراهها دستفروشی می کنند و اقدام به شستن شیشه اتومبیل ها می کنند در واقع نوعی تکدی گری محترمانه است.
وی با بیان اینکه در مواردی نیز خانواده های این کودکان آنها را به انجام این کارها وادار می کنند افزود: علاوه بر اقداماتی که توسط دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع و از جمله بهزیستی انجام شده اکنون شاهد کمتر شدن این کودکان در سطح شهر هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: می توان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مورد کودکان کار کمک گرفت و اقداماتی را در راستای توانمندسازی این کودکان و خانواده های آنها انجام داد.
خجسته پور با بیان موضوع کتابخانه ها و زیرساخت های مرتبط با آن نیز اظهار داشت: باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه بخصوص در بین قشر جوان علاوه بر ساخت و تجهیز کتابخانه ها به برنامه های نرم افزاری هم توجه داشت.
وی با انتقاد از برخی دستگاههای نظارتی به موضوع نشست کتابخانه حضرت مهدی خرم آباد اشاره کرد و گفت: کتابخانه ای که به فاصله چند سال بعد از ساخت دچار نشست می شود باید پیمانکار و ناظر آن از سوی دستگاههای نظارتی مورد سوال قرار گیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان افزود: دستگاههای نظارتی باید حساب و کتاب کنند چرا تاکنون در مورد این طرح که بالافاصله چند سال ساخت نیاز به مقاوم سازی پیدا کرده پیگیری نمی شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.