به گزارش ایرنا حجت الاسلام سعید مهدوی امین روز سه شنبه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت خود را در سازمان تبلیغات اسلامی از مدت ها قبل آغاز کرده است، افزود: یکی از کمیته های این ستاد، کمیته تشکل های مردمی و مردم نهاد است که اساس آن هیات های مذهبی، کانون ها، پایگاه ها و است.
وی با تاکید بر مردمی بودن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد: باید فعالیت های این حوزه مردمی و به عهده سازمان های مردم نهاد باشد.
وی اظهار داشت: اساسی ترین کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته تشکل های مردمی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: برنامه های 40 سالگی انقلاب تنها به دهه فجر محدود نمی شود و از دی ماه تا پایان بهمن و در اسفندماه نیز برنامه های ویژه چهل سالگی انقلاب اجرا خواهد شد.
وی افزود: بخشی از این روزها نیز با ایام فاطمیه همزمان است که رویکرد برنامه های ما در این بازه زمانی رویکرد فجر فاطمی خواهد بود.
حجت الاسلام مهدوی امین اظهار داشت: هیات های مذهبی لرستان 10 همایش بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب و کنگره شعر فاطمی در لرستان را برگزار می کنند.
وی با بیان اینکه در 40 مسجد مرکز استان و در 40 مسجد شهرستان ها جشن های بزرگ ویژه چهل سالگی انقلاب برگزار می شود، تصریح کرد: گردهمایی شبکه روحانیت و اعزام 400 نفر از مبلغین خارج از استان به مناطق مختلف لرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.