به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز شنبه در نشست تعاملی بانک های عامل با مدیران کمیته امداد که در محل اداره کل کمیته امداد لرستان برگزار شد اظهار داشت: کمیته امداد به اندازه اعتبار تخصیصی 830 میلیاردریال در سامانه کارا طرح متقاضیان را ثبت کرده که در روند رسیدگی قانونی به شرایط متقاضیان وجذب اعتبارات استانی باید تسریع بخشیده شود.
وی با اشاره به هماهنگی کارگزاران بانک کشاورزی و کمیته امداد در سطح استان خواستار شفاف سازی نحوه ارائه مشاوره و روان سازی دریافت تسهیلات اشتغال شد.
امیری به وضعیت بیکاری و محرومیت استان اشاره کرد و گفت: کار آفرینی و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تاثیر مناسبی در روند محرومیت زدایی و تولید خواهد داشت.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به این موضوع که بانکها در جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی خوب عمل نکرده اند افزود: اگر این اعتبار جذب اشتغال جوانان در استان لرستان نشود چه کسی پاسخگویی این موضوع خواهد بود؟
وی به تشکیل جلسه هم اندیشی کارشناسان بانک کشاورزی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: نتیجه این تعاملات باید این باشد تا یکماه آینده این اعتبارات جذب شود.
امیری ، آسیب های اشتغال خرد را عدم پرداخت به موقع، سخت گیری های غیر ضرور،هزینه نکردن در سرفصل پیشنهادی دانست و خواستار رعایت مقررات و احراز شرایط اجرای طرح اشتغالزایی شد و گفت: تسهیلات پرداختی باید در محل خود وبه موقع پرداخت و منجر به ایجاد اشتغال جدید شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.