به گزارش ایرنا، علیرضا مرادی روز شنبه در دیدار اعضای هیات رییسه شورای اصلاح طلبان بروجرد در دفتر معاونت عمرانی افزود: فردی که از میز مدیریت خود هراسی ندارد برای خدمت به مردم تلاش می کند و حرکت اخیر معاون عمرانی استاندار لرستان نیز شجاعانه و از سر دلسوزی بوده است.
وی با اعلام حمایت قاطع شورای اصلاح طلبان بروجرد از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: متاسفانه پس از برگزاری انتخابات مجلس ، افرادی که با نماینده برنده همراه بوده اند به کانون قدرت در این شهر تبدیل می شوند.
دبیر شورای اصلاح طلبان بروجرد نیز گفت: حضور شجاعانه معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در مسائل این شهر قابل تقدیر است.
رضا احمدی صدر افزود: عدم علاقه مندی معاون استاندار به پست و مقام نشان داد هدف وی خدمت به مردم است و شورای اصلاح طلبان نیز با تمام توان از او حمایت می کند.
وی اظهار داشت: معضل امروز بروجرد این است که با وجود نمایندگان فعلی نمی توانیم شاهد تغییر در سیستم های مدیریتی باشیم.
نایب رییس شورای احزاب اصلاح طلب بروجرد نیز گفت: زمین گیر شدن شهرداری بروجرد به دلیل دخالت نمایندگان این شهر است.
علی فولادوند افزود: متاسفانه دولت دکتر روحانی، قوه مجریه را در اختیار نمایندگان قرار داده اما تصمیم معاون استاندار لرستان در خصوص بروجرد و کمیسیون ماده 100 شهرداری و در برابر قدرت ها قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: برخی کارگران شهرداری بروجرد با جمع آوری ضایعات، روزگار خود را سپری می کنند.
گفتنی است 23 آذرماه امسال یکی از نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از دخالت معاون استاندار لرستان در کمیسیون ماده 100 این شهر و انتصاب یکی از کارکنان شهرداری خرم آباد به عنوان معاون شهرسازی شهرداری بروجرد انتقاد کرده بود.
این نماینده همچنین انتصاب معاون عمرانی استاندار لرستان را به عنوان یک پیمانکار در این سمت زیرسوال برده و این امر را غیرقانونی اعلام کرده بود.
شهرداری بروجرد به دلیل عدم پرداخت 9 ماه حقوق و مزایای معوق کارکنان به مبلغ حدود 500 میلیارد ریال دچار مشکلات جدی شده و در این میان اختلافات شورای شهر و انتصاب شهرداران نیز مدتی موجب تعطیلی شورا شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.