رئیس دانشگاه لرستان از اخذ مجوز ایجاد پژوهشکده عسل و فرآورده های آن و اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسروعزیزی در آیین اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان لرستان و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه ها و ادارات استان لرستان، اظهار کرد: خوشبختانه با توصیه استاندار، بودجه پژوهشی ادارات استان تجمیع شد و در این راستا از بین 300  طرح پژوهشی ارائه شده تعداد 17 طرح پژوهشی اولویت دار متناسب با نیازها و ظرفیت های استان تصویب شدند.

وی افزود: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان این است که از پژوهش ها و پایان نامه های تقاضامحور و کاربردی حمایت کند و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این راستا انجام شده است.

عزیزی تصریح کرد: شعار امسال هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین، در خدمت تولید ملی است و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان لرستان نیز در این راستا برپا شد.

رییس دانشگاه لرستان ادامه داد: در اولین روز از هفته پژوهش و فناوری، زنگ پژوهش در دبیرستان امام خمینی (ره) خرم آباد به صدا درآمد تا در سطح دانش آموزان نیز ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری تقویت شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که به دستگاه های اجرایی استان در راستای رفع چالش های منطقه ای و استانی کمک کند.

خسرو عزیزی گفت: در راستای توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های درون استانی، مجوز ایجاد پژوهشکده عسل و فرآورده های آن اخذ شده و اقدامات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.