به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمیدرضا حنان روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان اظهار داشت: باید با ایجاد شور و نشاط در جامعه و انتشار اخبار خدمات دولت و نظام امید را در مردم زنده نگهداریم زیرا که دشمنان تلاش می کنند تا با اخبار منفی جامعه را نسبت به مسئولان بدبین کنند.
وی اضافه کرد: مردم باید نسبت به مسائلی مانند برجام، تحریم ها و شرایط کنونی کشور اطلاعات کافی و درستی داشته باشند و این مهم تنها با همکاری و فعالیت رسانه های داخلی محقق خواهد شد.
وی افزود: اگر رسانه های داخلی در این خصوص ضعیف عمل کنند قطعا عده ای از مردم به سمت رسانه های بیگانه خواهند رفت و همان طور که میدانیم کار آنها وارونه جلوه دادن واقعیات کشور و سیاه نمایی است.
حجت الاسلام حنان اظهار داشت: در چنین شرایطی مسئولیت نهادهای دولتی مخصوصا دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی مسائل فرهنگی و هنری در کشور است بسیار سنگین تر از گذشته شده است.
وی ادامه داد:در همین راستا تلاش داریم که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه گام های مهمی برداشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: دولت در بسیاری از مواقع مظلوم واقع شده چراکه علی رغم تلاش گسترده ای که در جهت رفع مشکلات پیش آمده برای مردم انجام می دهد گاها مورد انتقادات غیرمنصفانه ای قرار می گیرد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.