کمال جوانمرد روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات هندبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب و شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: این دانشگاه یک میلیون 500 هزار متر مربع فضای ورزشی دارد و با توجه به تحصیل نخبگان ورزشی کشور در دانشگاه آزاد ورزش کشور به سمت علمی شدن می رود.
مدیر کل اداره ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ساختار اصلی تیم های ملی کشور از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است.
جوانمرد افزود: یکی از مشکلات ورزش دانشجویی کشور این است که فدارسیون ملی ورزشی دانشجویان زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان نبوده و زیر مجموعه وزارت علوم اداره می شود.
وی اظهار داشت: مشکل ورزش کشور عدم استفاده از تمام ظرفیتها است.
جوانمرد اضافه کرد: ما معتقد هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند کمک کند به تبیین اساسنامه شورای عالی ورزش، ما مشکل ورزش کشور را موازی کاری به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان کشور برای تبیین این اساسنامه کمک کند.
مدیرکل اداره ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از شاخصه های دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سما و در اختیار داشتن دانش آموزان است و ورزش را با کشف استعدادها از مدارس سما شروع می کنیم تا به ورزش قهرمانی برسیم.
جوانمرد افزود: امسال المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد با شعار ورزش، ارزش و دانش در بوشهر با جام فوتسال شهید رئیس علی دلواری در همدان مسابقات والیبال جام سردار شهید همدانی و در بروجرد مسابقات هندبال کشوری دختران به نام اولین شهید دانشجوی لرستان شهید سهراب مصطفایی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات هندبال دختران دانشگاه آزاد کشور با قهرمانی تیم گچساران از کهکیلویه و بویر احمد در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد.
7190/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.