محمد عظیم دادگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را 98هزار ریال تعیین کرده بود که مرغداران لرستان با اعلام نارضایتی از این قیمت از عرضه مرغ طی 2 روز گذشته خودداری کردند.
وی با اشاره به اینکه مرغداران لرستانی 2روز از کشتار مرغ گرم در استان خودداری کرده بودند افزود: پس از اینکه پنجشنبه هفته گذشته مرغ گرم در بازار توزیع نشد به دلیل اینکه 280تن مرغ منجمد ذخیره داشتیم روز جمعه اقدام به توزیع این محصول با قیمت 89هزار ریال کردیم که پس از آن مرغداران استان کشتار مرغ را شروع کردند.
دادگر با بیان اینکه امروز شنبه توزیع مرغ گرم به حالت عادی خود برگشته است و با نظارت بر بازار توزیع آن را کنترل می کنیم گفت: روزانه 50هزار تن مرغ گرم در لرستان کشتار می شود.
وی افزود: سالانه 62هزار تن مرغ گرم در لرستان تولید و کشتار می شود که مصرف استان 44هزار تن می باشد و مازاد آن به استان های همجوار ارسال می شود.
وی بیان کرد: متاسفانه شبکه دلالی حاکم بر توزیع مرغ باعث می شود سود اصلی این محصول در اختیار تولید کننده و مصرف کننده نرود.
دادگر بدون اینکه قیمت توزیع مرغ گرم را در لرستان اعلام کند اضافه کرد: نرخ این محصول مصوب بوده و با اطلاع از قیمت استان های همجوار، میانگین آن در بازار لرستان اعلام و توزیع می شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.