به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در کارگروه گردشگری در سالن جلسات استانداری بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید حاکمیتی و دلسوزانه امور سرمایه گذاری در استان را پیگیری کنند و از مانع تراشی دراین مسیر جلوگیری کنند.
وی اظهار داشت: جهت رونق سرمایه گذاری در این استان باید سعی در حل کردن مشکلات مسیر سرمایه گذاری و کمک به توسعه سرمایه گذاری استان شود.
خادمی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی سرمایه گذاران را از خود بدانند و راهگشای اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری جوانان این استان باشند.
وی تاکید کرد که در صورتیکه مانع تراشی در مسیر سرمایه گذاری در استان شود خیانت به جوانان و اشتغالزایی این استان شده است.
استاندار لرستان با بیان اینکه مدیران نماینده حکومت و جامعه هستند و باید حامی سرمایه گذار در جهت توسعه استان باشند ، ادامه داد: رفع مشکلات سرمایه گذاری در استان توسط مدیران باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: هیچ مدیری مالک دستگاه مربوطه نیست و جامعه امور را جهت توسعه به مدیران واگذار کرده است و از طرفی مدیران نیز باید مسئولانه پیگیر طرح ها باشند.
خادمی اظهار داشت: لرستان در نظر سنجی کسب و کار وضعیت خوبی ندارد و امید است با تلاش در جهت رونق سرمایه گذاری این وضعیت بهتر شود.
خادمی ادامه داد: نارضایتی سرمایه گذاران در استان مانع از حضور سرمایه گذار در لرستان و فرصت سوزی می شود.
وی افزود: همچنین سرمایه گذاران نیز باید مشتاقانه جهت اجرایی شدن طرح ها تلاش کنند.
استاندار لرستان گفت: فعالان اجتماعی،تشکل ها و مردم باید روند حمایت از سرمایه گذاری را در لرستان تبدیل به مطالبه اجتماعی کنند.
در این جلسه 11 طرح گردشگری استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه و سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.