به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله سید احمد میر عمادی روز چهارشنبه در جمع مردم معمولان در مسجد المهدی (عج) این شهر با بیان این که مردم نباید فراموش شوند اظهار امیدواری کرد: رییس سازمان مدیریت بحران کشور در سفر امروز خود به استان و جلسه تشکیل شده با موضوع خسارات سیل تصمیمات و برنامه های خوبی در راستای رفع مشکلات ناشی از سیل در پلدختر بگیرد تا بخشی از آن حل شود.
وی همچنین افزود: نماز جمعه نفعی برای مومنان و خاصیت آن این است که باید در آن منافق ، کافر ، دشمن و استکبار جهانی رسوا شود و امروز این جایگاه به عنوان محور ارزش های دینی، توحید ،خداپرستی و تحکیم باورهای دینی است .
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رویکردی که امروز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به ویژه ریاست این شورا دارد این است که امامان جمعه مردمی انتخاب تا با مردم ، کنار مردم باشد و درد آنها را احساس کند نه این که دیواری گذاشته شود و با مردم فاصله بگیرد.
آیت الله میرعمادی افزود: روحانیت همیشه در دل مردم جای داشته و به مردم تکیه کرده و امروز بر این باوریم که روحانیت پناهگاه مردم است وآنها درد دل خود را به روحانیت و امامان جمعه می گویند و امامان جمعه نیز باید استفاده کنند و درد دل مردم را به مسوولان منعکس و رفع مشکلات آنها را از مسئولان بخواهند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.