به گزارش ایرنا سید حمیدرضا کاظمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: انتظار می رود به مناطق آسیب دیده در سیل شهرستان پلدختر کمک شود و موجب اعتماد مردم به خدمات جمهوری اسلامی شود.
وی افزود: خسارات به زیرساخت های شهرستان وارد شده و بخشی از مشکلات هنوز برجا است و راه روستایی مردم هنوز بازگشایی نشده است.
کاظمی بیان کرد: اگر به فکر نباشیم خسارات بیشتری در پی خواهد داشت و می تواند تهدید برای ساکنین مردم منطقه باشد همچنین دیواره های ساحلی شهر باید بازسازی شود.
وی ادامه داد: اعتبار خوبی برای حوزه آبخیزداری در نظر گرفته شده اما با وقوع این سیل خسارتی به شهرستان وارد شد.
نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: این شهرستان اکنون در حال تهدید است و در صورت وقوع سیل مشکلاتی برای مردم بوجود می آید.
کاظمی اضافه کرد: 70درصد خسارات در استان به پلدختر وارد شده و امیدواریم در تخصیص اعتبار به این درصد توجه شود.
فرماندار پلدختر در ادامه این نشست افزود: 90درصد از مردم این شهرستان با مشکلات معیشتی روبرو هستند و بیش از 90 درصد از راه روستایی قطع است و عشایر راهی برای تهیه و تامین مایحتاج خود را ندارند.
نعمت الله دستیاری بیان کرد: مشکلاتی وجود دارد که باید این موضوع جدی گرفته شود و انتظار داریم کمک شود چراکه حجم خسارات سنگین است و زیرساخت ها به دلیل سیلاب از بین رفته و اکنون این مشکلات وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه 10میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی به پلدختر اختصاص یافته است گفت: انتظار داریم این اعتبار افزایش یابد چراکه مشکلات بسیار بوده و با این اعتبار نمی توان خسارات را جبران کرد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.