رضا آریایی روز سه شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان افزود: رسانه ها باید با نقد منصفانه خود و رعایت قوانین اعتماد مردم را جلب کرده و مشکلات و دغدغه های آنان را به درستی منعکس کنند.
وی اظهار داشت: رسانه ها باید بهترین و حرفه ای ترین نیروها را در اختیار داشته و رسالت خود را به بهترین روش انجام دهند.
به گفته وی ایرنا به عنوان تنها مرجع رسمی خبری کشور با فراهم کردن بستر لازم و بهره گیری از ظرفیت ها و همچنین هم اندیشی با سایر رسانه ها در ایجاد همبستگی بین مردم، مسئولان و رسانه ها نقش آفرینی کرده و در جنگ رسانه ای اقدامات لازم را برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انجام داده است.
آریایی افزود: رسانه ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و ایرنا به عنوان رسانه مادر امروز بیشترین اخبار را منتشر می کند و در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی دهی پیشگام است.
فرماندار بروجرد بیان کرد: کار رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارائه اخبار به مردم و جامعه، بسیار حساس است و این مهم نیازمند دقت، صحت و سرعت بوده که ایرنا همواره این موئلفه ها را مد نظر قرارمی دهد.
آریایی اضافه کرد: خبرنگاران باید به نقش تاثیرگذار قلم خود آشنا باشند و بدانند که در چه صحنه پرمخاطره و حساسی وارد شده اند آنها باید علاوه بر داشتن علم خبر، قدرت تجزیه و تحلیل مسایل و اتفاقات را نیز داشته و با حفظ وجدان و اخلاق کاری یاری گر دولت و مسئولان باشند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز در این دیدار گفت: هدف این رسانه در سطح ملی و استانی بیان عملکرد های نظام، دولت و همچنین مطرح کردن مسائل و مشکلات است.
محمد علیدوستی افزود: نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری ارائه داده که نادیده گرفتن این خدمات توسط برخی رسانه ها یا افراد به دور از انصاف است بنابراین خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش می کند با ارتباط بیشتر با مدیران و مسئولان، پل ارتباطی مستحکمی میان دولتمردان و عموم جامعه ایجاد کند.
وی بیان کرد: خدمات دولت به معنای خدمات نظام است و چنانچه در این رابطه سیاه نمایی شود به نظام اسلامی ضربه وارد می شود.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.