محمد علی خسروی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 45 میلیارد ریال از این بدهی مربوط به مشترکان روستایی 2 بخش مرکزی و اشترینان است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 84 درصد طلب فروش برق شهرستان وصول شد، افزود: تاخیردر پرداخت قبوض مصرفی مشترکان منجر به بروز مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی برای خدمت رسانی مطلوب می شود.
مدیرامور برق بروجرد بیان کرد: کمبود نقدینگی موجب شده تا تعهدات طرح های عمرانی براساس زمان بندی انجام نشود اما در بهره برداری از برق شبکه موجود با اعتبارات تخصیص داده شده حفظ و شاهد کمترین خاموشی درسطح شهرستان هستیم.
خسروی اضافه کرد: در بارندگی های اخیرهیچ گونه خاموشی در بروجرد وجود نداشت که عمده علت آن حفظ شبکه شاخه زنی به موقع درختان و بهره گیری از تجهیزات لازم بوده است.
وی ادامه داد: عملیات شاخه زنی درختان سطح شهر با استفاده از 6 دستگاه خط گرم و نیز به روش خط سرد در حال اجرا است.
مدیرامور برق بروجرد افزود: هم اکنون 12 دستگاه سکسیونر گازی با اعتبار 2 میلیارد ریال خریداری شده که موجب می شود تا زمان تعمیرات روی خطوط حفظ و بدون قطع برق در کل مسیر تعمیر در منطقه مشخص انجام شود.
خسروی گفت: همچنین یک دستگاه خط گرم با اعتبار پنج میلیارد ریال خریداری شده که 80 درصد کارهای آن انجام و به زودی وارد شهرستان خواهد شد و با خرید این دستگاه مدرن کارهای تعمیرات برق بر روی شبکه بدون اعمال خاموشی انجام و نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب و حفظ جان نیروها به هنگام تعمیرات دارد.
وی بیان کرد: طول شبکه برق بروجرد یک هزار و 200 کیلومتراست که در سه سال اخیربا هدف کاهش خاموشی ها، جلوگیری از اتلاف انرژی و سرقت کابل ها 100درصد شبکه برق این شهرستان به کابل خود نگهدار تجهیز شد.
درحال حاضر بیش از 141 هزار مشترک خانگی و صنعتی درشهرستان بروجرد وجود دارد.
بروجرد با بیش از 350 هزار تن جمعیت و یک هزار و 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع شده و دارای آب وهوای معتدل است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.