به گزارش خبرنگار ایرنا، عابدین گراوند روز یکشنبه در نشست هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مرتبط با امور مساجد در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان، اظهار داشت: مساجد و مدیریت آن در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه ای است که می بایست با برنامه ریزی و بهره مندی مناسب از امکانات، مشکلات احتمالی آنها را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب بسیج و فرهنگ بسیجی است، افزود: مساجد از مهمترین کانون های مقابله با دشمنان هستند که ضروری است با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام، این پایگاه ها تقویت شوند.
گراوند با تاکید بر اینکه مساجد نماد اتحاد و وحدت جوانان هستند، عنوان کرد: کتابخانه های مساجد به منظور راغب تر شدن و جذب جوانان به مساجد باید به کتابهای به روز مجهز شوند.
وی با تاکید بر برگزاری پررنگ یادواره های شهدا، خاطرنشان کرد: موضوع اعتبارات مساجد در جلسات برنامه ریزی شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله نیز با اشاره به اینکه بیش از 100 مسجد و حسینیه درسطح شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: وجود سه امامزاده و چند بقعه متبرکه و موقوفه هایی که در شهرستان وجود دارد دایر شدن نمایندگی اوقاف را در شهرستان می طلبد.
حجت الاسلام سید نصرت الله موسوی با اشاره به سطح پایین کارآیی هیئت امنای مساجد، عنوان کرد: حدود 30 مسجد از مساجد شهرستان دارای امام جماعت بوده و 70 درصد آن ها به دلیل نبود اعتبارات فاقد امام جماعت هستند.
وی افزود: اعتباراتی برای بازسازی مساجد نیمه کاره و تکمیلی شهرستان نیاز است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.