به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز شنبه در جریان بازدید از این منطقه افزود: چند مشکل اساسی در این مسیر وجود دارد که باید به صورت کارشناسی و همیشگی برطرف شود.
وی اظهار داشت: نخستین مشکل، ترافیک سنگین مقطعی است که روزهای پنجشنبه به دلیل حضور مردم برای زیارت قبور ایجاد می شود که به نظر می رسد تغییرات طرح ترافیکی این منطقه نه تنها شرایط را بهبود نداده ، بلکه موجب سختی تردد نیز شده است.
وی با بیان اینکه راه حل رفع مشکل ترافیکی منطقه در درازمدت امکانپذیر و اجرایی است ادامه داد: باید در یک اقدام فوری نسبت به رفع ترافیک منطقه عمل کنیم.
استاندار لرستان تجمع آب های سطحی در این منطقه را مشکل دیگر برشمرد و گفت: کانال جمع آوری این ابها ارتباطی با رودخانه ندارد در حالیکه باید این مهم ایجاد شود.
خادمی تصریح کرد: وجود دام های زنده برای فروش در اطراف جاده نیز مساله جدی است که فاضلاب این دام ها با آب های سطحی ناشی از بارندگی به سمت جاده سرازیر و موجب آلودگی محیط می شود.
وی تاکید کرد: وجود دام زنده در نزدیکی شهر و کشتار غیرمجاز در این محیط از نظر بهداشتی قابل پذیرش نیست و باید نسبت به خاتمه این موضوع اقدام جدی و فوری صورت گیرد.
گفتنی است طرح ترافیکی شورای شهر و شهرداری در محل آرامستان خضر موجب نارضایتی عموم مردم شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.