به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: امروز اسرائیل جرات تجاوز به فلسطین را ندارد و در صورت اقدام در این راستا با جواب دندان شکنی روبرو خواهد شد.
وی افزود: عربستان سعودی نیز در مقابل مردم مقاوم یمن تسلیم شده که اینها همه نشانه فروپاشی نظام سلطه و استکبار جهانی است.
خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: به زودی جهانیان شاهد فروپاشی سلطه گران خواهند بود و به برکت انقلاب اسلامی هر روز آزادی خواهان جهان بیدار تر می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان سمنان اضافه کرد: باید دست در دست هم مشکلات را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: دولتمردان نیز باید نظارت خود را در امورات جاری کشور بیشتر کرده، جلوی قاچاق کالا و ارز را بگیرند و از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند.
وی ادامه داد: دولت باید یک اقدام عملی در رفع مشکلات مردم انجام دهد و از تولید و کالای ایرانی حمایت کند تا مشکلات رفع شود.
امام جمعه بروجرد گفت: شورای انقلاب فرهنگی باید در جهت تقویت فرهنگ دینی و اسلامی مصوباتی داشته باشد زیرا برخی مردم از مسائل دینی و شرعی فاصله گرفته اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: بد حجابی، گران فروشی و کم فروشی در کشور وجود دارد و شورای انقلاب فرهنگی باید برای تقویت باورهای دینی اقدام کند.
وی اظهارداشت: دانشجویان به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه باید همواره در صحنه حضور داشته باشند و با پیروی از ولایت فقیه و رهبری این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به سالروز در گذشت آیت الله گلپایگانی و شهادت آیت الله دستغیب و شهادت خلبان شجاع شهید احمد کشوری افزود: پیام شهادت بزرگان دین اسلام و شهیدان انقلاب مجاهدت در راه خدا و اعتقادات دینی است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.