به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در این آزادراه ، یک دستگاه کامیون کشنده را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی 579 کارتن و بسته حاوی لوازم و اشیا تزئینی، آرایشی و پوشاک خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه کالاهای قاچاق از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را هفت میلیارد ریال اعلام کردند و فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شد.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود نیز در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کنترل محورهای مواصلاتی با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو پژو را توقیف کردند.
سردار مهدیان نسب ادامه داد: ماموران در بازرسی ازخودروی توقیفی مقادیری کالای خوراکی و بهداشتی قاچاق شامل بادام و گردو، خمیر دندان، شامپو و ژیلت خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
3210/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.