عباس گودرزی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استانی شدن انتخابات باعث ایجاد اختلاف، ریزش نیروی انسانی کارآمد و وامدار شدن کاندیداها به کانون های قدرت و ثروت خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه تعویض شیوه انتخاب منجر به تغییر رفتار نمی شود اظهار داشت: بنابراین باید تلاش شود نگرش ها تغییر یافته و کاندیداها با هدف خدمت به جامعه و افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات گام بردارند.
وی ادامه داد: استانی شدن انتخابات علاوه بر کاهش میزان مشارکت عمومی، نتیجه ای جز بروز برخی مسایل و مشکلات بین شهرهای استان نخواهد داشت.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لحاظ کردن یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان دارای حداقل 6ماه حضور در جبهه گفت: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مطرح و به صورت مشروط به آن رای داده شد.
گودرزی افزود: در برنامه ششم توسعه مقرر شده به کارمندان دولت که حداقل 6ماه سابقه حضور در جبهه دارند مزایای اجتماعی تعلق گیرد اما در خصوص چگونگی این مزایا اختلاف نظر وجود داشت که در نهایت به تفسیر واحد رسیده و در صورت تایید از سوی شورای نگهبان به صحن مجلس خواهد آمد.
وی همچنین با اشاره به اختصاص 120میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت سد شهید بروجردی اضافه کرد: سال های گذشته ردیف اعتباری این طرح یک میلیون ریال و در عمل تعطیل و از دستور کار خارج شده بود.
وی گفت: با پیگیری های انجام شده اکنون حجم ساختمان سد به 12میلیون متر مکعب و تخصیص آب نیز از پنج به 25 میلیون متر مکعب ارتقا یافته است.
وی بیان کرد: اکنون ردیف اعتباری سد شهید بروجردی فعال شده و در سند بودجه 97 مبلغ 120میلیارد ریال برای آن لحاظ شده که با تخصیص 20 میلیارد ریال از این رقم، طرح فعال شده و بهره برداری از آن موجب تحول چشمگیر در تامین آب شرب و احیا کشاورزی منطقه می شود.
6052/7269
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.