به گزارش ایرنا رضا زینی وند مقدم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح نظارت جامع سنجش بازدید کلی از روند برگزاری آزمون ها، دفاتر امتحانی و شیوه‌های سنجش در مدارس است که پس از ارزیابی توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از 32 استان کشور، لرستان موفق به کسب رتبه نخست شد.
وی افزود: طرح عملکرد حوزه سنجش در محورهای 2 و 3 در هشت شهرستان، 45 مدرسه و اداره کل آموزش و پرورش لرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.
زینی وند مقدم ادامه داد: محورهای 2 شامل دفتر رسید نمونه برگ تحویل و تحول گواهینامه پایان تحصیلات، اجرای تفاهم‌نامه جهت صدور تاییدیه تحصیلی و اصلاح مشخصات است.
وی اظهار داشت: سوابق تحصیلی دانش آموزان نظام قدیم و جدید، چگونگی رسیدگی به تخلف امتحانات نهایی، کنترل و بررسی دفاتر اسنادی و آموزشی، پلمب و انسداد دفتر فارغ التحصیلان، دانش افزایی و ارتقای مهارت های حرفه ای از دیگر موارد محور 2 به شمار می رود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: محور 3 نیز شامل برنامه‌ریزی، اطلاع مبانی نظری ارزشیابی مستمر و اجرای آن، نظارت و ارائه بازخورد است.
342طرح نظارت جامع جزء برنامه های وزارت آموزش و پرورش و مرکز سنجش است که هر ساله طی بخشنامه ای به استان های کشور ابلاغ و اجرایی می شود.
342 هزار دانش آموز در 16 هزار و 520 کلاس درس چهار هزار و 561 واحد آموزشی لرستان تحصیل می کنند.
7274/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.