به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل نجار را در این سفرنماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استاندارلرستان و مدیرکل مدیریت بحران همراهی کردند.
در این بازدید رییس سازمان مدیریت بحران کشور از2 منطقه سیل زده دردیا و مسکن مهر پلدختر بازدید ومیزان خسارت وارده ارزیابی شد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان خسارت های وارده در سیل اخیر به زیرساخت های شهرستان پلدختر در حال جمع آوری و برآورد نهایی است که به محض تکمیل وارسال به تهران جهت تصمیم گیری در اختیار رییس جمهور قرار می گیرد.
اسماعیل نجار اظهار داشت: متاسفانه سیلاب های اخیر خسارت های فراوانی را به تاسیسات زیر ساختی ، واحدهای مسکونی به ویژه در حوزه دامداری ، کشاورزی و باغات به مردم شهرستان پلدختر وارد کرده است.
وی افزود: در دیدارچهره به چهره ای که با برخی مردم سیل زده پلدختر در این بازدیدها انجام شد از نزدیک بیشتر با مشکلات آنان آشنا شدم.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از صبر و همراهی و همکاری مردم با دستگاه ها در سیلاب های اخیر تقدیرکردو گفت: اعلام به موقع هشدارهای ستاد بحران شهرستان و هواشناسی و همراهی مردم با مسوولان این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.