به گزارش ایرنا، محمدرضا فضل الهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری 15 مرکز نیکوکاری جدید برای دریافت کمک‌های مردم نیکوکار استان به این مراکز اضافه شود.
وی اظهار داشت: عمده ترین وظایف و رسالت مراکز نیکوکاری توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه باهدف رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان است.
فضل الهی بابیان اینکه کمیته امداد باهدف واگذاری کار مردم به خود مردم مراکز نیکوکاری را ایجاد نموده است گفت: از طریق این مراکز خانوارهای نیازمند شناسایی و با دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام می شود.
به گفته وی مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مسکن، اشتغال، فرهنگی، درمان و معیشت به نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی‌های خیران و نیکوکاران، تشکل‌های، گروه‌ها و مؤسسات با محوریت مساجد محله از دیگر اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.
فضل الهی بابیان اینکه مساجد مکانی مذهبی و محور اعتماد مردم است گفت: اولویت ایجاد مراکز نیکوکاری با مساجد است.
وی از رشد 120 درصدی درآمد مراکز نیکوکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 150 میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقد توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری‌شده است.
/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.