معاون شهردار منطقه سه در این خصوص گفت: با این افراد گفت وگو و مقرر شد خواسته های خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.
منصور منفرد افزود: این کارگران حدود 60 نفر هستند و بخش بسیاری از مطالبات آنان، مربوط به پنج تا 6 ماه حقوق معوق سال گذشته است که بر اساس قانون، پیمانکار باید این مبالغ را پرداخت می کرد.
وی مطالبات کارگران را 10 تا 15 میلیارد ریال تخمین زد و اظهار داشت: این افراد کارگر شهرداری نیستند و با پیمانکار قرارداد دارند و از طرفی مبالغی که پارسال شهرداری به پیمانکار پرداخت کرده که به حساب کارگران واریز نشده است.
وی اظهار داشت: پیمانکار باید حقوق این کارگران را از محل مبالغ دریافتی از شهرداری پرداخت می کرده که متاسفانه با پرداخت جزئی ناچیز از حقوق این افراد، مابقی مبلغ را به عنوان سهم خود برداشته است.
وی ادامه داد: با توجه به قرارداد پیمانکار با کارگران، اکنون شهرداری نمی تواند طلب این افراد را پرداخت کند و از طرفی تضمینی وجود ندارد که اگر شهرداری طلب پیمانکار را پرداخت کرد، پیمانکار معوقات کارگران را تسویه کند.
منفرد توضیح داد: بنابراین کارگران باید به صورت قانونی از پیمانکار شکایت کرده که در این صورت با اقدام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا پیمانکار مجاب به پرداخت مطالبات کارگری می شود و یا رای قضایی علیه وی صادر خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.