به گزارش ایرنا رضا زینی وند مقدم روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: این طرح مراقبت اجتماعی از دانش آموزان را در بر می گیرد و اکنون در مرحله پنجم آن هستیم و تا مرحله نهم برعهده آموزش و پرورش خواهد بود.
وی گفت: امسال 130 مدرسه تحت پوشش این طرح قرار گرفته و برای اجرای مناسب طرح از همه ظرفیت های دستگاه ها برای کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش آموزان استفاده می کنیم.
زینی وند مقدم با بیان اینکه این طرح 23 مرحله دارد ادامه داد: لرستان رتبه سوم در اجرای این طرح را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: درمانگاه فرهنگیان یک مرکز رفاهی و درمانی بوده و تهیه آمبولانس و تجهیزات آن برای این مرکز ضرورت دارد و انتظار می رود برای تهیه آن کمک شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: یکهزارو 50 مدرسه در استان کد تخریب خورده اند و به دلیل کمبود فضای آموزشی ناچار به استفاده از برخی از آنها هستیم و انتظار می رود که توزیع نفت سفید در مدارس روستایی صورت گیرد.
زینی وند مقدم اظهار کرد: تا سال 1400 باید 50 درصد از آموزش ها به سمت فنی و حرفه ایی سوق داده شود که با این رقم بسیار فاصله داریم.
وی افزود: استفاده از رصد خانه بام لرستان می تواند در ارتقاء سطح آموزش بین دانش آموزان داشته باشد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.