به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان گودرز امیری با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع ارتقا سطح آموزش ها با بهره مندی از مدرسان واجد صلاحیت و در راستای اجرای بخشنامه نظام آموزش کارمندان دولت اظهار داشت: این دستور العمل از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برای اجرا به کلیه دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.
وی ایجاد بستر مناسب برای شناسایی و توانمندسازی مدرسان واجد صلاحیت تدریس، ساماندهی و حصول اطمینان از شرایط عمومی، حصول صلاحیت های موضوعی مدرسان دوره های آموزشی را از اهداف این بخشنامه برشمرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان بیان کرد: تمام دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری،مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان و موسسات آموزشی مورد تایید در برگزاری دوره های آموزشی باید از مدرسانی استفاده کنند که علاوه بر دارا بودن صلاحیت موضوعی در پی دارای گواهینامه مدرسی باشند.
وی ادامه داد: رشته تحصیلی مدرس با دوره های آموزشی مورد تدریس و سوابق و تجارب کاری مرتبط نیز از جمله معیارهای اصلی در احراز صلاحیت موضوعی متقاضیان تدریس است.
وی تاکید کرد که مسئولیت نظارت بر عملکرد مدرسان در دوره های مشاغل عمومی و اختصاصی بر عهده دستگاه های اجرایی است.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.