شریف خسروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پرداخت 310 میلیارد ریال تسهیلات روستایی و عشایری به 84 طرح در شهرستان، افزود: شهرستان سلسله در مرحله اول پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری توانست رتبه نخست لرستان را به خود اختصاص دهد.
وی با قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی در تحقق عملکرد حدود 400 درصدی شهرستان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، عنوان کرد: کسب رتبه اول توسط سلسله قطعا با همراهی بانک های کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، توسعه تعاون و پست بانک و سایر دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های استعلام دهنده و مجوز دهنده میسر شده است.
خسروی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم در مرحله دوم بیشترین تسهیلات برای شهرستان جذب شود، افزود: امور عشایر و صنعت و معدن و نهادهای حمایتی کمیته امداد(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی باید در مرحله دوم اجرای طرح بیشترین تلاش را در جذب تسهیلات داشته باشند.
فرماندار سلسله با بیان اینکه ارائه تسهیلات به افراد باید بر اساس قابلیت ها و ظرفیت های منطقه باشد، عنوان کرد: متاسفانه دستگاه های اجرایی متقاضی محور هستند و این یک عیب است لذا انتظار می رود دستگاه های اجرایی پای کار بر اساس رسته ها عمل نمایند.
وی افزود: سهم شهرستان سلسله در مرحله اول پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری 83 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.
/6060/7265
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.