به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز دوشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان بروجرد که در سالن ورزشی ولایت برگزار شد، افزود: پیامبر اسلام (ص) دارای ویژگی های بزرگی بود که باید الگوی بسیجیان انقلاب اسلامی باشد.
وی اظهار داشت: مهربانی نسبت به اقشار مختلف جامعه از ویژگی های پیامبر اکرم(ص) بود که باید سرلوحه کار نیروهای بسیجی قرار گیرد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه پیامبر(ص) همواره در برابر دشمنان اسلام سرسخت و شجاع بود، بیان کرد: بسیجی باید در برابر دشمن سر سخت و شجاع و در مقابل مردم دلسوز و مهربان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: بسیجی باید اهل ایمان باشد زیرا آنچه که ملت ایران را در دوران دفاع مقدس پیروز کرد اخلاص و اطاعت بسیجیان از ولایت فقیه، عبادت و ایمان به خداوند بود.
وی ادامه داد: بسیجی پاداش اعمال خود را از خداوند طلب و برای انقلاب اقدام جهادی می کنند، بسیجیان باید اهل سجود و عبادت باشند و آنچه بسیج دارد و دیگران ندارند اطاعت قلبی از خداوند و ولایت فقیه است.
امام جمعه بروجرد گفت: این موضوعات مهم باعث پیروزی بسیج در مقابل دشمنان شده و استکبار جهانی در مقابل این مهم هراسان است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: بسیج باید تقویت شود و تا زمانی که بسیجیان اهل ایمان، تقوا و پیروی از ولایت فقیه هستند دشمنان با شکست روبرو خواهند شد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.