به گزارش ایرنا، رضا آریایی روز دوشنبه در آیین افتتاح رسمی دبیرستان شبانه روزی دخترانه محدث بروجرد افزود: راه اندازی مدرسه شبانه روزی بروجرد برای دختران اقدام مثبتی بوده که توانسته بسیاری از مشکلات دانش آموزان دختر بازمانده از تحصبل و روستایی را که امکان آموزش نداشتند برطرف نماید.
وی اظهارداشت: دانش آموزان این مدارس باید توانمندی های و ظرفیت های خود را به دیگر مدارس نشان دهند و خود را برای ورود به جامعه آماده و دراین مدارس استقلال فردی و کار گروهی را فرا گیرند.
فرماندار بروجرد بیان کرد: دانش آمورزان مدارس شبانه روزی فرصت مطالعه بیشتری دارند و می توانند از پتانسیل با هم بودن در زمینه کارهای گروی و تمرین و تکرار دروس استفاده کنند.
آریایی اضافه کرد: درسال های اخیر دانش آموزان ازعلوم انسانی غافل و به سمت علوم تجربی گرایش یافته اند، که این مهم باید اصلاح شود زیرا بسیاری از تصمیماتی که در کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در کشور صورت می گیرد از سوی فارغ التحصیلان علوم انسانی است.
وی ادامه داد: مدارس شبانه روزی موجب می شود تا دانش آموزان از استقلال، اعتماد به نفس بیشتری برخوردار و مهر و محبت آنها به خانواده بیشتر شود.
معاون استاندار لرستان با اشاره به نقش موثرخیرین مدارس ساز درعرصه های مختلف گفت: خیرین مدرسه ساز درهمه آیین افتتاحیه، کلنگ زنی و تجهیز مدارس حضور چشمگیر دارند و موفقیت هر یک از دانش آموزان در این مدارس موجب ایجاد انگیزه برای حمایت بیشتر از سوی خیرین می شود.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.