به گزارش ایرنا سید علی شاهرخی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پایان روز دوم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور، تیم آذربایجان شرقی در صدر جدول جای قرار گرفت.
وی افزود: در دسته 49 کیلوگرم اشکان محمدی از خوزستان با مجموع 131 کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با130 کیلوگرم به مدال نقره رسید.
وی ادامه داد: همچنین عبداله محمدی از خوزستان در مجموع 127 کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.
شاهرخی گفت: در دسته 55 کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار 183 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با 172 کیلوگرم نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان در مجموع 167 کیلوگرم صاحب برنز این رقابت ها شد.
وی افزود: در دسته61 کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی در مجموع با 223 کیلوگرم در سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی در مجموع با 201 کیلوگرم و کوروش پیری از کرمانشاه را مجموع 187 کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.
رییس هیات وزنه برداری لرستان اظهار داشت: در رقابت دسته 67 کیلوگرم عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع 229کیلوگرم صاحب طلا شدو فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع 218 کیلوگرام نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با مجموع 217 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.
شاهرخی افزود: در دسته 73 کیلوگرم مبین کاسب از مازندران با مجموع 234 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.
وی بیان کرد: ضمن این که در این وزن سامان آقایی ازآذربایجان شرقی با مجموع 224 کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع 197 کیلوگرم مدال های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.
وی با اشاره به این که رقابتهای اوزان 81، 89، 96، 102 و 102+ کیلوگرم طی روزهای چهارم و پنجم آذرماه برگزار می شود، بیان کرد: انتظار داریم طی 2روز باقی مانده شاهد استقبال بیشتری از سوی هواداران باشیم.
المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد در حال پیگیری است.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.