به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد گفت: امروز به آمریکا و رئیس جمهور نامتعادل و سبک مغزش توصیه می کنیم که با بسیجیان ما درگیر نشود چرا که همین بسیج پیشتر قلدرهای بسیاری را به خاک ذلت کشانده است.
وی بابیان اینکه امروز بسیج در همه حوزه ها سربلند است ، افزود: حتی در بخش اقتصادی نیز بسیج توانایی خود را به اثبات رسانده زیرا تنها نهادی است که با تمام وجود سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد سفر اخیر رئیس جمهور عراق به کشور را نشانه برادری و روابط عمیق سیاسی دو کشور دانست و گفت: اهمیت این سفر به این دلیل است که در زمان تحریم ها انجام شده و این خود نشان دهنده این واقعیت می باشدکه تحریم ها اثر خود را ازدست داده است.
آیت الله میرعمادی اظهار داشت: چند ماه از خروج آمریکا از برجام می گذرد و از قول اروپایی ها مبنی بر طراحی سیستم جداگانه تبادل مالی خبری نیست و این یعنی اروپا هم تحت تاثیر آمریکاست.
وی افزود: بهتر آن است که دیگر به اروپا دل خوش نکنیم و ضمن عمل به توصیه های رهبری، مقاومت و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهیم چرا که در زمانه کنونی ایران اسلامی قدرتمند تر از هر زمان دیگری است.
وی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: استکبار به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملل اسلامی است لذا امروز امت اسلام در سایه وحدت می تواند پرچم اسلام را در جهان به اهتزار دراورد چرا که استکبار جهانی دشمن مشترک همه مسلمانان است
آیت الله میرعمادی در پایان سخنان خود با اشاره به 16ربیع الاول سالروز برپایی نخستین نماز جمعه در مدینه گفت: نماز جمعه کنگره عظیم مسلمانان بصورت هفتگی و شریفترین و موثرترین عبادت در اسلام است.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.